torstai 19. huhtikuuta 2012

один прекрасный награду блог

Joo elikkä sain tämän one lovely blog award -jutun jo aikoja sitten Kainalta mutta eipä sitä tullut silloin tehtyä ja sitten se unohtui. Harmi. Elikkä joo, näinhän se nyt sitten menee:



1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.

2. Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.

  • Meen tiistaina mun 10. leikkaukseen ja huoh, kyllä, alan olla täynnä tätä leikkaamista. Tosin viime leikkauksesta on kyllä aikaa...mutta silti. Keski-Suomen keskussairaalan päiväkirurgia, täältä tullaan! Nilkassa siis sellanen Haglundin deformiteetti, elikkäs toi kantaluu on kasvanu liikaa ja siks saattuu kun kävelee.
  • Mulla on rahapussissa sellanen leffalippu, jolla pääsen leffaan ilman, että tarttee maksaa mitään. Sain sen mun randomilta entiseltä luokkalaiselta ja joo, kiitos siitä!
  • Rakastan elokuvia, kirjoja ja musiikkia. Itseasiassa katson tässä juuri tälläkin hetkellä yhtä leffaa. Tajuan tän juonen ehkä ekaa kertaa ikinä, vaikka oon nähny tän leffan varmasti viidesti. Eikä siihen tarvittu kun vähän irkkumusaa. Kirjoissa, elokuvissa ja musiikissa, kaikki menee. Ehkä ei ihan kuitenkaan se kaikista romanttisin puoli, mistään noista. Kaikki ällöromanttinen voidaan unohtaa, kiitos.
  • Mulla on naurettavan helppo jakso menossa. Villen sanoin, voisin mennä naimisiin tän jakson kanssa. JOS mulla ei olis sitä venäjää siellä. Pikkuvikoja. Ja ainii, voisin jopa koittaa raahautua ens viikolla psykan tunneille...joo, heti ens viikolla.
  • Mulla on ystäviä ympäri maailmaa. Kaukasin taitaa olla Perussa, ainakin facebookin mukaan. Hassua, että omistaa edes jonkinlaisia tuttuja vähän joka paikasta. Jos suomalaisia ei lasketa, mutta on luultavasti eniten irkkuja kavereissa. Hassua.
  • I'm a bad kid baby
  • Mut on leikattu n. 10 kertaa 
En mä keksi millään 15 jolle tän antaisin o.o
 
 

    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti

    Make my day :)