sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Why I need a new Playstation?

Koska olen addiktoitunut elokuviin ja tv-sarjoihin, elämäni on vaarassa hajota palasiksi.
Miksi? No siksi että rakas, minua jo 12 vuotta palvellut, PS2:ni alkaa auttamattomasti haikailemaan eläkepäiviensä perään.
Ja kuolen myös siihen, että vanhempani eivät pidä tätä kriisitilanteena.
On se, koska jos minulla ei ole pleikkari, istun olohuoneessa ja kukaan ei saa katsoa telkkarista sitä mitä halua. End of the story.

Joten kyllä, tarvitsen uuden Playstationin syistä että:

- kuolen jos en voi katsoa jotain elokuvaa/sarjaa silloin kun haluan
- vanha PS:ni haluaisi kovasti syödä kaikki levyt eikä antaa niitä ulos..
-...tai pyörittää niitä muutenkaan.
- olen kyllästynyt katsomaan kaikkea sini-punaisena, kahtena kappaleena ja hyppivänä kuin Väiski Vemmelsääri pomppulinnassa
- Wiillä ei voi katsoa leffoja, murr
- sitä PS3:sta saa mukavissa väreissä
- siihen käy Blue-Ray
- ja siihen saa mukavia pelejä
- eikä se nyt loppujen lopuksi ole niin kallis..hehe..


ja koska tiedän ettei kukaan tätä minulle kuitenkaan joululahjaksi osta (koska me pari joulua sitten saatiin wii, hups..) niin olen jo rahatkin tähän säästänyt. sopivaa päivää odotellessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make my day :)