maanantai 28. tammikuuta 2013

You see the fake in everything that is real

Ah, jos sitä yrittäisi pitkästä aikaan saada kunnon postausta aikaan
Myönnän, musta on tullut toivottoman laiska tämän blogin ja kaiken muunkin suhteen.
Hieman huono ajoitus laiskuudelle kun kirjoituksetkin lähestyvät..hups.
Olen myös alkanut laiskaksi kuvaamisen suhteen tuolla kunnon kameralla. Jos jotain kuvia nykyisin otan niin sitten teen sen kännykällä tai padilla. Olen löytänyt kännykkäkamerakuvaamisen ihmeellisen maailman. Vaikka itse sanonkin, niin ei tuo Lumian kuvalaatu mikään maailman surkein ole (vaikka puhelin itse meinasikin tänään suurin piirtein räjähtää..).

Perjantaina pidettiin ala- ja yläkoululaisille diskoa, mikä oli kyllä aikamoinen floppi.
Noh, ainakin saatiin juoruta 7h ja orjatyönä työtettyä muutama sydän ystävänpäivää varten.

Edustin, ainakin melkein

Meillä oli kerrassaan hurjat kutsut kera vauhtihirmun

Tänään tein sitten taas kaikkea muuta kuin olin koulussa. Kävin opelijalla, sairaalalla ja sitten vähän shoppailemassa vaikka vannoin etten osta mitään piiiiitkääään aikaan kun olen tuhlannut niin paljon. Noh, sinne meni sekin. Huomisen jälkeen en osta mitään ja jos hyvin menee niin en osta huomennakaan. Vaikka Dr. Denim farkut houkuttaa ihan liikaa, eikä niiden hintakaan ollut päätä huimaava...noh, katsotaan.

Aamupalaa, omnomnom

Sanoin tänään myös kyllä elintenluovutukselle. Sano sinäkin, jos olet täysi-ikäinen!
Kuten kuvassakin lukee, asialle voi sanoa kyllä myös Facebookissa. Laitat vain poliittiseen kantaan KYLLÄ elintenluovutukselle.

Eksyin aikaani tappamaan Hennesille ja siellä iskin silmäni tuohon kuvissa esiintyvään nahkatakkiin. Pidin kuitenkin pintani ja sinne se sai jäädä - ainakin toistaiseksi.



Joka paikassa juoksemisen ja shoppailemisen lisäksi olen istutunut tänään työpaikan kokouksessa niin kuin aikuinen. Oli aika jännää, en tajunnut varmaan sanaakaan.
Lisäksi olen ajanut ylimääräiset melkein 100 km ihan vain sen takia, ettei kukaan viitsinyt ilmoittaa minulle ettei meillä ole kuoroharjoituksia. Jee. seuraavalla kerralla, soita, tekstaa, pistä mulle viestii, kiitos.

Sain tänään postissa kauan odottamani asian, jee!
Olen siirtynyt blue ray -aikauteen, enkä tiedä tykkäänkö vai ei.
Osaan paremmin sanoa sitten kun olen katsonut tuon, kunhan löydän elämästäni sopivat vapaat 75 minuuttia. Sitä odotellessa..


Olen tosin kyllä tuon Blue rayn jo testannut. Viime viikolla postilaatikkoon kolahti American History X, jonka tuossa katsoin viikonloppuna. Elokuvasta tykkään, mutta jotenkin tuo teräväpiirtokuva ei vain toimi valkoisen teksti ja mustavalkoisen kuvan kanssa. Minä huononäköisenä en ainakaan saa mitään selvää tekstistä. (Asiaan ei tietenkään vaikuta pieni televisioni millään tavalla)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make my day :)