perjantai 16. maaliskuuta 2012

still alive

En  enää ikinä ikinä ikinä IKINÄ lähden yksiinkään bileisiin, pippaloihin tai teekutsuihin, jos mulla on minkäänlainen vaara saada sieltä tällänen tauti! Viime viikon lauantaista lähtien olen kärsinyt 40 asteen kuumeesta ja myöhemmin sitten vähän matalammasta kuumeesta. Tauti 100 - Ida 0. Ja lukiosta ja jostain mitä kutsutaan opiskeluksi ei edes puhuta, koska se on pahasti miinuksen puolella. Kyllä opettajat varmasti tykkäs kovasti, kun koko viikon olin sitten poissa koulusta.
Kiitos V, en tule juhliisi enää koskaan. Tai voin harkita, jos juhlapaikkana toimii tropiikki, mutta luultavasti sieltäkin saisin keuhkokuumaan. Vähintään.


Koska olen hukannut viikon sängynpohjalla, olen tässä muutaman elokuvankin ehtinyt katsomaan. Äiti kävi hankkimassa uutta katsottavaa tiistaina ja tuliaisiksi tulivat In time, Sucker Punch ja Johnny English. Parhaat pisteet noista saa tidiiiiii....Johnny English! In timessa parasta oli Justin Timberlake ja Sucke Punch oli kuin ylipitkä musiikkivideon ja tietokonepelin risteytys. Petyin, mutta joo, eipä tuosta leffasta mitään hyviä arvosteluja ollutkaan missään vaiheessa tullut. Tietysti jos tykkää katsoa vähäpukeisia naisia tappamassa zombinatseja, niin toimii.



Voin kertoa tänään löytäneeni myös uuden rakkauden kohteen! Nimittäin Lego Harry Potter -pelin! Rakastuin siihen peliin ikihyviksi ja ah, sitä oli mukavaa pelata. En tosin päässyt vielä edes ensimmäistä vuotta läpi, mutta eipä tässä mihinkään kiire ole. Paitsi että pitäis kyllä tehdä kaikkea muuta ku pelata. Kuten kirjottaa neljä tekstitaidonvastausta, mennä yo-kokeeseen keskiviikkona, tehdä kaikki rästiin jääneet läksyt, lukea Seitsemän Veljestä ja Ilkka Remeksen Nimessä ja veressä. Ja kirjottaa siitä joku puhe. Ja tähän kaikkeen mulla on ehkä viikko. Ja koeviikkoon pitäis alottaa kans lukea. Jostain syystä se Potter kuulostaa vaan niin paljon houkuttelevammalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make my day :)