sunnuntai 16. syyskuuta 2012

charm club

Joskus vuosia sitten jotain blogia seuratessani törmäsin sellaiseen korujen suunnittelijaan kun Thomas Sabo. Rakastuin välittömästi kaikkiin niihin ihanaa riipuksiin ja murjotin kun niitä ei myyty Suomessa, ei ainakaan niin että minä olisin siitä tiennyt. Noh, nyt vuosia myöhemmin voin iloisena todeta että niitä vihdoin ja viimein myydään sellaisessakin paikassa josta minä niitä voi ostaa! JIpii! Ja netistäkin saa tilattua koruja Suomeen.

Ainut miinuspuoli tässä koko hommassa on se, että nuo korut ovat minun budjetilleni hieman liian kalliita. Saisin helposti haluamalleni korulle hintaa yli 300 euroakin, mutta minulla ei sellaisia rahoja ole tuhalattavaksi (onneksi?).
Tässä nyt muutamia söpöjä riipuksia tuosta Charm Club collectionista jonka muuten löydät täältä.


kuvat: tuolta Thomas Sabon nettisivuilta^^
haluaisin tällä hetkellä etenkin tuon maapallon! Ehkä sellaisen voisi ostaa itselleen palkinnoksi sitten kun kirjoitukset ovat ohi tältä syksyltä...

2 kommenttia:

  1. Mä rakastan Thomas Sabon koruja, itellä korvakorut, sormus ja yks rannekoru, saat rippilahjaks! Ne ovat niin ihania!
    No kun sä pääset ylioppilaaks niin toivo näitä koruja lahjaks :D ja ainahan on joulut ja synttärit !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin toivon näitä lahjaks, en pärjää muuten! :D Ja ihanaa että joku toinenkin niitä rakastaa, whii!

      Poista

Make my day :)