perjantai 4. lokakuuta 2013

"Suosittua kohteessa Lontoo: Wi-Fi"

Ajattelin lähteä Lontoosta kyllä muutakin etsimään kuin vain toimivaa wi-fiä, vaikka myönnetään, se on ihan hyödyllinen juttu. Pietarissakin elettiin wifi-yhteydestä toiseen.

Tuntuu taas hiukan toivottamalta. Vaikka ihan vain sen takia, että mulla on miljoona välilehteä auki kun en vain voi sulkea mitään. Kadotan sitten vaan kaiken "tärkeän" ja itken niiden kuvien perään koko illan. Been there, done that.

Hotellin etsiminen on kuin neulaa heinäsuovasta etsisi.
+ olen täällä taas google maps-mestari. Osaan kohta myös varmasti kääntää mailit kilometreiksi tuosta noin vain...



Ei tämäkään postaus kovinkaan järkevä ja informatiivinen ollut, mutta tiedättekö mitä?
Ei minulla yksinkertaisesti ole mitään kerrottavaa. Viimeisen viikon olen viettänyt sängyn pohjalla, tiistain Helsingin reissua lukuunottamatta, koska polvi. Ei täällä kauheasti mitään tosiaankaan tapahdu. Paitsi että olen katsonut samat ohjelmat niin neloselta, liviltä, foxilta kuin avaltakin jo sadasta. Uusintojen uusinnatkin on tullut jo nähtyä.

Ja tältä olen suurin piirtein koko ajan näyttänyt, jee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make my day :)