tiistai 17. tammikuuta 2012

palkataan...!

Sihteeri, sellanen tarpeeksi ammattitaitoinen, että se pystyy järjestämään mun menot paremmin kun mä itse siihen kykenen. Huomaan nimittäin kerta toisensa jälkeen ylibuukkaavani itseäni vaikka mihin ja sitten ilmoittelen vääirä päivämääriä ties kelle ja sitten en taas ehdikään/pääsekkään mihinkään. Tänään M:n kanssa todettiin, että mun tyhmästä päästä kärsii kaikki. Siis ihan kaikki, muutkin kuin vain minä. Se tuli tänäänkin jälleen todistettua..
Koulussa oli enemmän kuin hieman levoton meininki, oli aika huh huh. Oon aika varma siitä, että yläasteelaiset pitää meitä lukiolaisia ihan vajaina, mutta ihan vapaasti vaan. Mitä muuta meiltä so called opiskelijoilta voisi edes odottaa? Ei mitään! Meidän suurimmat puheenaiheet kun sattuvat olemaan homot, heterot ja V. Ruokakin on aika kova sana ja välillä ei edes itse tiedetä mistä puhutaan. En nyt ehkä ala tarkemmin kertomaan kuinka mietittiin tarkkaan tänään Adamin ja Saulin parisuhdetta, riitaa ja kaikkea muutakin historian tuntiin liittyvää.



Wanhojen harkat oli taas mitä oli, aikamoista säheltämistä edelleen, ainakin mun ja V:n osalta..saa nähdä mitä siitä seuraa, kun tiistaina leikataan toi toinen nilkka ja sitten toivotaan vaan parasta, että se ehtii parantua mukavasti ennen wanhoja, mieluiten niin, että ehtisin hiukan harjottelemaankin. Liikunnanopettaja ainakin tykkäsi kovasti tästä ilouutisesta!♥
Nuorisovaltuuston kokous oli plääh, enkä edes päässyt eroon siitä ainoasta asiasta mitä mun pitäis tehdä, mutta mihin aika ei vaan riitä; nv:n nettisivujen päivittämisestä.. Just so you know, en aio päivittää niitä edelleenkään koska ei ole aikaa. Sorry guys.
Wii ei ollut ystävä tänään, koska se väitti fyysiseksi iäkseni 58 vuotta. Joku raja sentään. Katsotaanpa huomenna uudestaan, kyllä mä vielä näytän sille...


Ja sitten takaisin ikuiseen puheenaiheeseeni, tatuointeihin. Olen päättänyt, että aion hankkia jonkun Potter aiheisen tatskan, koska Potterit on aina ollut ja tulee aina olemaan lähellä sydäntä. Niiden parissa mä oon kasvanu, niitä mä oon kattonu ja lukenu kun tuntuu, että kaikki menee päin mäntyä. Toi kuolemanvarjelusten symboli ois tosi kiva, mutta en sitten osaa päättää mihin sen ottaisin. Siksi ajattelinkin, että tuo kuvassa näkyvä thai-kielinen teksti olisi mukava. Sitä ei kaikki ymmärtäisi, mutta itse tietäisin sen merkityksen. Senkin paikka on vaan hieman avoin. Kädessä, niskassa/korvan takana se olisi ihan kiva. Korvan taakse kyllä sopisi paremmin tuo itse merkki..mene tässä sitten päättämään.



Huomenna koulussa Ykköset päälle-päivä, täytynee siis jonkinlainen mekko päälle pukea. Jos saan jonkun kameran taakse, niin voin sitten itsestäni tänne vähän kuviakin kesties laittaa, jos ne on edes jotenkin julkaisukelpoisia. Nyt täytyy lopettaa ja lähteä laittamaan laukkuun kaikki tarpeellinen, voisin sen jopa välillä siivotakkin. Samoilla tavaroilla oon menny kohta kaks viikkoa ja tänään huomasin, että mulla on jopa kasvojenpuhdistusaine mukana joka paikassa...no, ei sitä koskaan tiedä missä joutuu nassunsa pesemään!
Adios amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make my day :)