sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

my heart just opened up the door again

Minun pääsiäiseni meni herkutellessa ja jutellessa sukulaisten kanssa. Meidän maukkaasta viiden tähden ateriasta ei nyt kyllä ole kuvaa, sillä havahduin kamerani kanssa hieman liian myöhään. Tyhmä minä.

Syömisen lisäksi tämä päivä on näyttänyt tältä

Sunnuntain pakollinen komediaputki

Haut tehty, iik! Pääsykokeita odotellessa..

Kukkia..

...lisää kukkia...

... ja kaunein kukka-asetelma pitkiin aikoihin!

Ai miten niin pidän kukista? Rakastan niitä. Olisin hyvin iloinen kun kukat kuuluisivat joka päiväiseen elämään. Minulle saa siis tuoda kukkia milloin tahansa! Olen rakastunut tuohon keltaiseen väriin ihan kaikessa..

Edustavin viinilasi koskaan tuo söpö pieni lasi. Noh, kyllä se asiansa ajoi.

Youtube, because of you I don't have a social life anymore.
Ja ah, onpas padi puhdas!

Seiskan toimittajat keksii ehkä parhaat otsikot ikinä. Minä vs. äiti vs. iskä koska Adam ja Sauli = tällä kertaa voittaja olin minä, hähää, kärsikää! Ette saa tuota lehteä koskaan!

Aurinko paistaa, mutta lumi ei vain sula, murr!

Ellenhän se siellä!


Omnomnom, muffineja! (ja keltasia perhosia. tuo keltainen väri on ottamassa meidän perheestä yliotteen. tai ehkä se on vain tämä pääsiäinen..)



On se outoa, miten ihminen ei kiinnitä tiettyihin asioihin huomiota oikeastaan ollenkaan. Mietin noita kuvia muokatessani, että minkä ihmeen takia meidän olohuoneen lattia näyttää siniseltä. Noh, kai se nyt näyttää siniseltä, koska se on sininen. En olekaan asunut tässä talossa kuin 13 vuotta. Toinen hyvä huomio on se, että kiinnitin vasta nyt huomiota siihen, mikä kuva minulla on puhelimessa taustakuvana. Kauankohan tuo kuva on tuossa ollut, viikon? Ei näin. Koulun loppuminen ei tee hyvää mielenterveydelle.

Ja ainiin, kuolin, koska Patrick 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Make my day :)