sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Nyt annan maani pyöriä, kun mikään ei tänään miettimällä selviä

En tiedä pystynkö mihinkään järkevään postaukseen, mutta heitän tähän epämääräisiä kuvia tältä viikolta sekä tältä kyseiseltä sunnuntailta.
Nyt kun en enää stressaa itseäni hengiltä niin en tunnu kykeneväni tekemään mitään.
Ei tämäkään ole kivaa. On paljon mukavampaa saada asioita aikaiseksi.

Eilen olin töissä paikallisessa rock-tapahtumassa ja jee, voinpahan sanoa antaneeti Arttu Wiskarille ruokaa. Btw, Uniikki on aika..lyhyt.

Tänään olen vain nauttinut vapaapäivästä, koska huomenna kutsuvat taas sellaiset työt joista onneksi saa ihan palkkaakin. Motivoi heti vähän enemmän.

Vadelmakakku, nam

Keksi, joita en kyllä saanut kuin valokuvata, koska keksit päätyivät työpaikalle ja ne katosivat hyvin nopeasti.

Siinä meni kauemmin, pöh.

huomatkaa tärkein eli tuo sormenjälki.

Ööh, moi?

Vois lähtee Visulahteen

Muumeja Jadelle

Suklaata minulle

Vihainen lintu, Lumia ja vihreä possu-kaverikuva


Kahvia<3



Erin on rakkaus ja jonkinlainen inspiraationlähde, weird.

Dream came true

Hei mitä mä teen kun mä haluan kaiken?
Koulutan maailman minua varten.

1 kommentti:

Make my day :)